close
這件事是怎樣發生的, 我應該是最清楚的那一位, 因為是由我自編自導自演. 事情會發展到這樣的地步, 亦是始料不及的.

重陽節當日:

哥: 十二月我打算跟團去沖繩…
彭: 我又去我又去… 你請我去啦… 我識日文喎(?!)… 帶你去食野啦…
哥: 睇下點先啦…
彭: 唔請都出一半啦… 好啦好啦…

某天跟N對話:

彭: 哥哥話去沖繩四天喎, 我屈緊佢請我去…
N: 幾時?
彭: 十二月頭咁上下啦…
N: 我又去得唔得呀?
彭 得, 都係跟團姐, 不過四天團要四千, 仲有小費四百喎!
N: 咁… 去關島都得啦…
彭 關島… 幾錢先… 都得… 陽光與海灘, 我鐘意喎! 等我搵agent查下d料先… 好似P都想去旅行, 等我都問下佢先.

某天跟P對話:

彭: 有無興趣十二月去旅行呀?
P: 有, 幾時? 同邊個?
彭: 你生日個時… 同N去關島…
P: OK, 要VISA嗎?
彭: 要, 我有喇… 咁我訂機票先, N都未有VISA…
P: 批得假黎, 要兩星期左右先去申請VISA喎?!
彭: 無問題, 慢慢啦, 最緊要機位OK就得啦!
(即日預訂了三張往關島的機票, 亦買了るるぶグアム’08)

某個星期五跟小娜吃晚飯:

娜: 你個關島之旅攪掂未?
彭: 未呀, 仲有一個團友要過幾日先去攞VISA, 跟住先book酒店, 住PIC一個價錢包三餐, 又包所有設施, 唔使煩唔使plan… 最多係比錢出海睇下海豚… 潛水相機都借埋喇…
娜: 聽日個港龍飛撲精選會係邊度呢? 會唔會係日本呢?
彭: 點會呀, 條線啱啱開, d package三日兩夜都做緊三千幾咋… 家下邊度仲有千幾蚊飛日本咁筍啦!
(晚飯食到十一點半)

零晨十二時半:

(沖完涼, 聽到有sms…難得未瞓)
sms內容: 港龍飛撲精選真係福岡同仙台, $1760, 死…

彭: 點呀, 係咪去姐? (帶點奸笑!) 去啦去啦, 最衰N未ready去日本啦, 唔係我都想去呀…
娜: … 都無假…
彭: 真係好抵, 不過有無飛放出黎架?!
娜: 有飛喎… 趕得切去睇紅葉喎… (自言自語… )
彭: 我check下12月19號(deadline)出發踏住聖誕返個d有無先…要 24號返先有位喎… (自言自語… )
(下刪五分鐘對話, 基本上係重覆又重覆…)
彭: 即係去唔去呢?
娜: 唔去喇… d yen咁高… 又無假…
彭: 不過你聽日又會再睇下仲有無機票個喎…
娜: 唔去唔去唔去唔去…
彭: 聽日再問你, 你記住比番呢個答案呀!

(收左線, 我張個sms forward左俾N.)

星期六早上九時半, sms中:

N: 咁你想點呀?
彭: 無, 講聲你知姐!

電話中:

N: 去福岡都得個喎!
彭: 吓, 咁大件事… 你… 你又話唔去日本?
N: 我話唔去東京咋嘛(?!), 而且我去完沙巴返黎病到死死下, 曬得滯, 宜家發番出黎, 病到死死下… (下, 係真唔係呀?!)… 福岡可以去屋台食下野…
彭: 咁… 咁… 我問下P啦…

彭: 改去福岡好唔好? 有港龍特價機票喎!
P: OK, 橫掂我未去銀行比o個800蚊做美國VISA… 不過福岡晌邊樹架?! (下, 又得?!)

(把小娜吵醒)
彭: 唔好鬧呀… 大件事啦… 我… 我改去福岡呀…
娜: 吓…
彭: 你去唔去呀? (昨晚說的話呢, 去左邊呀! 好明顯, 係想搵個領隊… )
娜: ……

結果, 就在星期六中午時, 訂了四張往福岡的港龍機票.

怎樣也想不到, 在回港後兩個月, 再會踏足日本的土地… 而決定訂票至出票, 在三小時內完成… 團友的組合, 又是不可思議!

2007年日本最終回… 真的, 是最終回… 尋找最後的一片紅葉(被人話好娘 >.<)… 改… 領隊最初改了一個很貼切的四字好名, 但是… 最後得高人指點: 飛撲之旅! 唔… 正式全名應該為: 若是你能看見飛撲精選之旅!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(31) 人氣()