close
無錯, 呢個係晌出發前寫嘅後記!
(命題者, 領隊是也)

今次旅遊的組合, 很古怪, 有d擔心架…其實, 每位團友都可稱得上係我嘅同學, 之但係佢哋之間又唔係同學囉!

從決定出發, 訂票, 計劃行程, 是在不足一個月之內去完成. 以領隊的能力, 再加埋我小小的意見, 其實絕對是充分有餘. 耐何人總是貪心的, 又只怪我遲遲唔肯去學車, 又其實呢次係一個無特定主題的行程, 所以到出發前一天, 仲未可以決定去邊度, 住邊度. 在我黎講, 其實係唔緊要的, 我喜歡刺激及挑戰的, 當然也要搵啱對手呢! 再者, 團友們從來沒有問過我究竟會去邊度.

我知道, 理想的出發日期應該係12月1日. 多謝領隊作出遷就, 我知你要付出多一點, 才可延遲出發, 無以為報… ドゥーブルフロマージュ… 希望個味道同富良野食到嘅都差唔多啦!

多謝N准我掉底你晌車站. 風景加溫泉, 我知唔係你杯茶, 多謝你作出配合, 希望你能平安回來吧!

多謝P對我的信任, 縱然我懷疑你會對領隊信任多一些, 始終在你面前, 我是一個輕佻的人啊! 很高興又再同你一齊去旅行.

我估, 這一次旅程, 遺憾總會有的, 否則, 又沒有下一個旅程… 但與此同時, 也會擁有著輕鬆快樂的回憶. 感覺完美, 期盼中!

出發前, 常跟領隊說: 我哋今次旅行一定會嗌交… 今次唔嗌, 下次一定會…

希望, 係下一次先夢境成真吧!

後記, 真的寫在出發前.

2007最終回... 出發!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()