終於見番個太陽… 係時候拎部desktop去整!

嘩… 原來部腦咁重… 終於搵到屋企都應該用laptop的原因!

好不容易到左屋企樓下… 頂唔順, 跳左上的士… $15, 唔好慳!

的士司機話去唔到大廈門口, 唉… 俾佢點… 去到維修中心. 雙臂有點斷了的感覺… 檢查費$500, 嗚… 都要俾架啦!

晚上買了冬瓜滾個湯, 消下暑! 落雨煩, 唔落雨又熱, 夏天… 不是我喜歡的季節!

拿拿聲洗左兩機衫, 想起星期天要燙一星期的衫, 有d想逃避…

晚上吳小朋友打俾我, 佢叫我估下佢睇緊咩… 又睇電視劇??? 原來又睇緊日本旅行的dvd, 佢話要回味下喎! 睇黎, 佢今次真係玩得好開心喎… 我應承等佢考試後, 帶佢去見城回味一下!

嘻嘻… 我又睇下旅行dvd, 又真係幾開心的…

arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()