一上車, 領航員問: “你想行西九龍天橋定3號幹線?” “我唔識路, 更加唔識D路名!” “哦… 出去轉右轉左再轉左啦!” 領航員說.

上了3號幹線, 沿路都有d車, 但不是太多! 到了大角咀, 領航員憑記憶只知左線是去奧海城, 但佐敦及尖沙咀呢… 有路牌了, 但前面貨車一直抯著領航員視線, 當看到那線就是前往佐敦及尖沙咀時, 已是雙白線了. “我地要入西隧了” “我未揸過過海喎!” 駕駛者回答. “係啦, 我地掛住講, 無睇路… 不要緊, 過海啦… 去金鐘, 中環都得架!” 後座乘客說. 領航員心裡想: 行錯路是我ge責任喎… 香港d路真係唔掂, 入錯巴士線抄牌咪死! “都係返去九龍吧! 我地都要返過去架啦!” 領航員說. “行舊隧好d喎!” 後座乘客說. “出隧道向中環行, 過左金鐘, 灣仔再靠左, 就係入隧道! ” 領航員說.

過了西隧, 很容易找到入隧道的路, 不過駕駛者及領航員, 以及兩位後座乘客都金精火眼地望著沿路的指示! 到了灣仔告示打道, 路牌顯示出, 行舊隧需時17分鐘. 道路其實也不算很塞, 應該只行了最多10分鐘. 入隧道是3線轉2線, 由堅拿道天橋轉來的車不是很多, 所以入隧道快線不是太困難!

“出隧道, 靠左行就對了… 第一個路口轉左… 呢條路你行過啦, 不過唔好入新世界, 係轉右!” 領航員說. “就到先提我啦!” 駕駛者說. “跟前面巴士行便是, 有路口就轉左直行啦!” 領航員說. 經過45分鐘, 終於到達目的地了!

今天餐廳比較擠, 而領航員胃口仍是欠佳, 又或可能是太緊張了, 結果只吃了凱撒沙律及少少烤三文魚, 不過, 也吃了雪糕作甜品! 很快便過了個半小時, 是回去的時間!

從這兒出發, 領航員是信心十足, 因為有八成道路是每天上班也經過, 就連那裡有快相也知道的! “想返屋企就靠右, 返工就靠左!” 領航員笑說. 上加橋有點塞, 但也是經過二十分鐘, 便回到公司! “安全到步!” 駕駛者駛入停車場時開心地說. 領航員其實也鬆了一口氣!

回到公司, 後座乘客說: “你仲緊張過揸車嗰個! 佢揸得幾定呀!” “係呀!”領航員笑說.

今天沿路看到了不少交通意外, 又或壞車, 又或抄牌! 領航員為著一路平安而感到無限的感謝!

領航員在沒GPS下, 駕駛者也去到目的地; 相信如在GPS協助下, 要找路也不會太困難吧! 好, 一於去九州租兩日車玩下!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()