小彭

自問一向係食個方面, 都有唔錯的表現, 雖然食量唔大, 但晌d緊急關頭(美食當前), 都食量大增, 絕唔會無晒胃口, 灑手擰頭!

勢估唔到, 竟然被15/16呢個美食團, 殺個措手不及...

一個十餘元的米粉, 就把我的戰鬥力削弱至50%!

唔係米粉有問題, 而係個米粉湯底誘發起我有感冒徵狀, 不定流鼻水, 打乞嚏... 而個米粉有咩咁勁, 就請移玉步, 去看看團友JASON的介紹吧!

美食

雞湯米粉, 是我的小吃類最愛!

之後再吃一個葡撻, 應該是錯誤的決定... 應該留肚, 晚飯時叫個燒乳豬吃!

大吃類的最愛, 當然是葡京午餐啦, 無論食物, 環境, 還是氣氛, 都係攞滿分! (但去澳門吃法國菜, 很難說服人呢!)

其他菜都很有特色, 亦很美味, 耐何胃口欠佳...

團友

非常感激貝拉及蝦子餅的熱情招待, 如果無左你地, 我地呢d為食之輩, 係無可能食到咁特色的美食!

還有可愛的雪雪, 真的是人見人愛, 令第一次入住'民宿'的我, 留下深刻印象, 亦令大家的氣氛更自然!

其實一直以來很抗拒同d唔係好熟的人去旅行(因為有過不快的經歷), 無論係同學, 同事, 親戚, 朋友... 所以未出發前, 都有d擔心...

仲要係網友... 有d'巧底', 真係15/16... 慶幸最終沒有退縮, 參與呢次旅程!

從網上認識到一班好食(而不懶飛)的朋友, 實在意料之外!

再次多謝各團友對我呢個乞嚏大魔王的包容同照顧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(64) 人氣()