自從有灣仔之友離隊後, 聚會即刻變成...

cruch cake.JPG

是日金句 : 家不成家, 一盤散沙!

呢間野食lunch要等足3星期o架... 唉... 而我好期待嘅crunch cake, 可以用四個字黎形容 : 不如不見... 越渴望見面然後發現, 中間隔著那十年...

有人問 : 係咪食尾針o個個都得...
有人答 : 係...

不過呢, 下次, 如果有下次的話, 我可能會比多次機會佢.

而呢個cream/prawn/linguine, 係我食過第二個最好食的蝦(海鮮)意粉.

pasta.JPG

終於記得試下個針孔模式.

呢張都唔覺好有野...

P1000471.JPG

呢張就好清楚喇...

P1000468_1.JPG

達人即係達人, 由佢操刀, 呢兩張相真係唔同d嘅! 我自己點試都試唔到呀, 同埋我覺得件玩具跟住我, 都真係幾可憐的.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()