無錯, 又係飛名古屋.

要做一個精明+理性的消費者, 我唔想再換一張定點來回機票, 而要善用張機票, 因為多一程內陸機, 所需兌換里數都係一樣. 今次的行程除左去東海地區, 仲會到一到北陸地區, 再去埋九州嘅長崎同埋福岡先返香港.

住宿行程如下:

1. 犬山 (愛知縣)
2. 三方五湖 (福井縣)
3. 彥根 (滋賀縣)
4. 草津 (滋賀縣)
5. 四日市 (三重縣)
6. 名古屋 (愛知縣)
7. 長崎 (長崎縣)
8. 太良 (佐賀縣)
9. 小浜 (長崎縣)
10/11. 福岡 (福岡縣)
12. 回家

無錯, 呢個係住宿行程. 因為今個旅程唔係我帶隊, 個行程終於唔使我去寫啦! 哈哈哈!

手羽先, 等我呀, 我聽日就到o架喇!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()