酒店提供我很喜愛的淋浴品牌, 睡床很舒服, 又有多種枕頭可以選擇, 令原本想半夜出去行個轉做按摩的人, 也選了早點去瞓.

page 5.jpg

page 3.jpg

page 4.jpg

第9站: 酒店餐廳
差唔多10點, 友人同我開始去吃早餐.
餐廳擠滿人要等位, 友人用了都幾無賴手法, 很快便有位. 我們都只是想喝杯咖啡, 我吃了一件丹麥酥餅, 很好吃. 其他食物是很多, 但沒有非吃不可的必要.

第10站: 雅香
昨天澳門人想帶我們去呢間, 不過休息, 今個早上, 從酒店一直向媽閣方向行, 大約15分鐘就到. 魚湯粉看似比002的稀, 但魚味比較濃. 除了魚湯粉, 還有很多種類選擇, 澳門人就推介咖哩角.

第11站: Don Alfonso 1890 (2-course x 5 + 3-course x 1 + a la carte x 2)
延遲退房至12時半, 之後就去吃午餐. 呢間餐廳本已被我列入黑名單, 但友人早兩星期食過又話已經唔同咗, 並唔再係馬利奧餐廳. 使橫手去訂法國餐廳唔成功後, 唯有揀呢度.

唔知係咪臨近聖誕, 今日呢間意大利餐廳竟然全店滿座, 據服務員講, 仲多人過尋日回歸日(星期日). 諗諗下, 今次都應該係第一次正正經經同埋d屋企人食意大利菜. 而6歲半的小朋友, 又真係可以乖乖地坐定食晒成餐飯. 這一次, 終於有點飽的感覺, 火腿就沙巴天尼的較呢度好, 但呢度又比angelini的好食, 而海鮮意粉就幾好味, 不過之前我都係食左碗魚湯粉…

託友人之福, 無酒精飲品同a la carte有9折. 而餐廳彷彿走近了大眾, 因為沒有了意大利歌劇音樂, 而換上了Kenny G.

第12站: 碼頭茶餐廳
5時多到碼頭, 要等另一批去咗睇澳門參觀豪宅嘅團友, 就搵個地方飲杯野. 我都只係飲杯熱檸蜜, 但竟然有人要水餃麵… 那人就是我媽媽…

坐上了Jetfoil, 平平安安地又回到香港了.

*完*
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()