有一日在銅鑼灣吃午餐, 餐廳送上了日本溫室蜜瓜作為甜品, 為什麼呢? 我可沒有某銀行的白金卡兼消費滿$1000呢!



如果天氣不是熱得令人會中暑, 我倒會多走兩步, 去湖舟或DORAYA較穩陣, 又或去試一下那些燒肉店.

不想吃鐵板燒, 怕沾得一身油煙... 下午還要在附近工作呢!

我們二人都點了和定食, 特上壽司定食及三色吞拿魚飯定食. 前者好像是$180, 後者約為$160.

人客也不少, 等了好一會, 先來了我的三色吞拿魚飯定食.



先吃沙律, 野菜類也很鮮甜, 而且在澳門兩日以來較少吃菜, 這個沙律很快便被我解決了.

再吃漬物... 一開始吃... 咦... (大家估下發生咩事!)

那個三色吞拿魚飯由赤身, 中卜口及碎蔥吞拿魚組成...

赤身... 好腥(我吃魚好少覺得係腥), 唔多新鮮, 又或解凍做得唔好
中卜口... d筋又厚又大到你估唔到
碎蔥吞拿魚... 叫做比較好

飯身較硬, 再加上是凍吃, 一點也不黏. 而特上壽司的飯, 情況也是一樣, 而魚生方面, 只有海膽及甘海老較好!



大蜆清湯及蒸蛋, 味道好一般.

吃完定食, 經理及廚子送上一人一客蜜瓜... 甜度比見城的低三至四成, 又唔夠汁, 如再熟多一點, 應該會好吃d! 應該不是靜岡的...

這裡的和定食真的不吸引, 還是吃鐵板燒好了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()