沒有夾公仔, 怎叫來過日本.

不過, 我對夾公仔的熱誠, 已大大減退.

池袋劇場酒店附近, 有四間夾公仔店. 跟他們初認識時, 還老老實實, 現在還是小心為上. 再者, 公仔的質素實在大不如前, 混雜大量低檔次產品, 很難令我甘心的投資下去.

假日的秋葉原很多人, 夾公仔店多以figure為主, 偶然也有點筍盤, 撩左一些孖寶兄弟回來.

今次旅程, 一向低調的淺草, 為大家帶來了一點驚喜.

在尋找犬印鞄的途中, 我先急步的轉入一間夾公仔店. 在裡面, 大家也尋到一些歡樂, 亦有團友嚐到100%成功的滋味!

正當大家想離開時…

娜: 咦… (望住momo, 再望住我)
彭: 我之前試左喇, 不過…
娜: … (望住我)
彭: … 邊個要呀 … (猶豫中)
娜: … 都係阿邊個…
彭: 再試下喇…

望住個公仔, 覺得佢個“形勢”比之前的好, 其實只要把它動一動, 理應可以手到拿來. 不過動還是不動, 不是個人能力可以控制. 因為有時D公仔會放得好古惑…

有點壓力, 四對眼睛, 金晴火眼, 再深呼吸… YES!

以為可以收工… 但我覺得有人望住我.

彭: 嗱, 夾到我唔拎架…

最後, 小娜就拎住大mo細mo, 暢遊淺草, 上野, 浜離宮, 新橋…

其實, 我好耐未試過“夾”到大公仔了…


回到東京後, 我又去巡一下舖… 見沒有怎樣消費, 就在池袋消遺一下, 收穫也可以. 付出幾多, 收番幾多!



飯後, 友人興致勃勃地去夾公仔, 在友人身上, 彷彿看到自己昔日的影子…
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()