close
今年Halloween好像很熱鬧, 不少商場及食肆商店也粉飾一番. 從來也沒有玩過這節日, 今年我也踏出了第一步, 去了一個十分好玩的地方.

天未黑, 已人頭湧湧, 嘩鬼滿街走… 最後要封路! (本來有巴士行走)





天一黑, 人多鬼多, 非常熱鬧, 而我的相機當然唔要得啦! 外國人比較投入, 會一家大小一齊裝扮一番, 而中國人就多數只有小朋友扮鬼扮馬, 大人只係幫小朋友影相.

現場直擊… (upload完仲黑d, 殘念!)




有靚人又有靚鬼… 好玩!

行完一轉, 要做正經野… 派糖…

靚女係唔同d, 人都多d…


而我…

七時多, 落了一場唔細ge雨… 真好… 因為d糖唔係好夠, 下年要買多d先得! 我… 其實好想扮ケろろ…

一場黎到, 當然要參觀一下“大英博物館”.








眼見的, 大部份件件古董… 包括廁所塊鏡!


很喜歡這一張…

我一望, 是被右上角窗外景色吸引著!

這個坐地的東西, 又是什麼呢?


如果晌呢張床訓一晚會點呢?


“我都話四呎床唔可以訓兩個人架啦, 又搶唔到被, 今日無冷襯算係咁喇!”
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()