close
為了延續日本feel, 當天在銅鑼灣百貨公司感謝祭, 我在超級市場買物時選購了翌日的午餐: 久留米拉麵 + 王將餃子(當日即製版). かき醤油由於只出現在每次的日本食物節中, 我預先買一支以備不時之需.


page 1.jpg


久留米拉麵 : 跟足指示去煮, 只需2.5分鐘便把麵淥好. 雖然久留米係晌福岡縣, 不過原來我唔鐘意食呢隻湯底, 呢隻麵我都唔鐘意!
北海道雞蛋 : 由美容達人贊助, 隻蛋都煮得幾好架!
王將餃子 : 第一次煎日式餃子, 似模似樣架! 其實我怕唔熟分別加左兩次水, 最重要係收乾水個底先會脆.
page 2.jpg

只欠一碗日本米白飯, 否則就是一個日本拉麵午市套餐了.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()