大減價, 怎能抗拒呢! 三天的購物時間, 滿以為足夠有餘, 似乎團友們有能力買足一星期.

第一次去入間市的Outlet, 雖然每間店舖的面積不大, 但貨品又齊又新, 怎能夠忍手呢!




一個池袋, 足以令我破產.

7月1日, Agnes b 減價, 真係唔買都要睇下. 出發前明明說不會再買此品牌, 不過唔買, 真的會對不起自己.




嘩… 西武好多人呀! 醒目的我, 就梗係去大間D人少D的東武走一轉先啦!

就係買左呢兩個喇... 其中一個係上年十月買過俾友人, 其實已經好鐘意, 家下有折就梗係買個比自己啦! 仲要依然係: MADE IN JAPAN !!!




明明又說不再買另一個品牌, 人家很熱心地拿出全店所有1號碼給我挑, 又買.

今次買給自己的, 已比預期的多了: 兩件衫兩個袋. 寄了一件9.5kg郵件回家, 今次我學會了用SAL, 慳得一円得一円嘛!

再追加: 我的25吋喼及9.5kg郵件(SAL: 7/1寄, 7/7收到; 航空便: 7/1寄, 7/4收到)



arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()