close
上次寫完個初稿, 打算‘翹’埋手先, 等出發前3個月訂東橫INN.

個多星期前, 收到老闆通知(迪士尼之旅那位), 佢地一家要隨團出發7天.

之後一星期, 進入發瘋的狀態… 點算… 要去我想去的地方, 又要啱佢地去…

由最初唔要求溫泉, 之後又要加溫泉… 再而深入至行李點安排也要想到…

找過宮島的溫泉(只有三間旅館有溫泉但麻麻地), 有馬溫泉, 別府溫泉, 還是去白川鄉好… 最後選了湯(由)布院溫泉!

湯布院溫泉區看來真不錯, 比別府溫泉吸引, 露天風呂付客室又特別多, 而且價廉物美… 如果係平日入住的話!

我搵到呢間得兩室的旅館!

http://www.yufuin-kaede.com/

而我打算入住個日… 好貴呀… 不過旅館主人都同我解釋料金增加, 是お正月的原因!

哈哈, 尋日我度左一封用日文的信呢... 而人地又明白呢! ^^

我的行程修正如下:

DAY 1 東京 > 大阪
DAY 2 大阪 - 即食麵博物館, USJ
DAY 3 廣島 - 原爆紀念館
DAY 4 福岡(博多) - 上午去宮島, 夜晚去釣鰻魚, 食拉麵
DAY 5 福岡(博多) – HARMONYLAND, 湯布院溫泉
DAY 6 名古屋
DAY 7 高山/白川鄉
DAY 8 名古屋
DAY 9 TO DAY 12 東京

一改個行程, 除左要再揀過遊玩的地方外, 還要再BOOK過D酒店, 另外又要計過D開支… 嗚… 好大開支呀!

一望個行程, 心水清的, 都知我要買張14日的PASS了… 唉!



arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(50) 人氣()