close
下星期便出發去年末年始的旅行, 我究竟有什麼要準備呢? 根據過往經驗, 無論如何計劃, 也有一定的變數… 唔, 我只需預備最基本的就是:

1/ 機票 (有啦, 仲改埋早機)
2/ 証件 (ok)
3/ 錢 (都… 都有喇)
4/ 住宿 (book好)
5/ 交通 (車… book好… 車牌… 未到期… pass… 買左)
6/ 食 (唔使plan啦, 到時先搵, 有無咩特別野要食)
7/ 觀光 (唔… 都係得一日半日, 唔使plan啦)
8/ 郵便局 (搵左… 不過2號開唔開架?!)
9/ 減價/福袋/買物情報 (都有啦)
10/ CD (新的未整, 必要時拎舊的)

最初, 本來會瘋狂地在名古屋住七晚, 最後從一位路過的人得到啟示, 而改為四晚.

移動路線, 有個概念就可以, 再帶兩本書去就可以, 近兩次旅程也是如此... 我承認, 我對行程計劃是越來越求其, 幸好團友也沒什麼要求. 我想, 今個週末也會弄出個基本行程吧! 又沒什麼事情要幹(除了買物夾公仔), 想去的地方還是留待下次有機會時才去吧, 勉強也無謂.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ec2eat 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()